Утре мъжът ми става на 40 години. Какво да му подаря, като всичко си има.
Ще му подаря себе си.
Отивам и си купувам черен корсет с жартиери, чорапи и най-курвенските червени обувки с висок ток, за да дам еротичен тласък на заспалия ни 7-годишен брачен живот. Вечерта отиваме на друг рожден ден в разкошната къща на известна поетеса и критичка, около която се въртят величия в литературата. Сложила съм корсета, нямам гащи под пищните ми поли и докато обговаряме проблемите на херменевтиката и тройната феноменологична редукция, за да поддържам еротичното напрежение, дискретно мастурбирам на дръжката на един фотьойл, в който е потънал шефът на Института за съвременно изкуство.
Адски се изкушавам да редуцирам облеклото си до корсета. Никой не се досеща колко близо съм до реализацията на моите фиксации. Пичовете са така обзети да се изкажат. Представям си как пишките им висят отчаяни в мрака на панталоните им, изцедили цялата си еротика по посока на езиците, оплетени безнадеждно в перфидния анализ. Така неусетно се почерпваме. Особено мъжът ми (кво му става?). Не издържам и замъквам Приятелката в банята, за да й покажа. Запретвам полите и тя едва не изтича в канала. Хилотим се, шумолим и си изпускаме чашите. Отвън напъват вратата, отказват се и търчат да повръщат и пикаят по двора. След полунощ, успели да се изпокараме с половината критически величия, което допълнително нагнетява интелектуална похот във вечерта, си тръгваме с мъжа ми, нагазил вече в четирийсетте. Мием си заедно зъбките и злорадстваме върху някои детайли от вечерта. Той се кандилка към спалнята, а аз оставам в банята да се освежа и да довърша плана. Излизам оттам в пълно снаряжение. В този вид напускам апартамента ни, захлопвам вратата и слизам до полуетажа, където в шахтата предвидливо съм натопила огромен букет хризантеми бордо. След това се връщам и звъня, за да бъде доставката пълна.
Стоя качена на високите си червени обувки, по корсет, чорапи, гол гъз и катеричка, а горната половина скрита зад бордото. Вдъхвам дълбоко аромата на гробище. Така ги вземам хризантемите. Те са моите учители по любов към живота. Напрягам слух да дочуя раздвижване от вътрешната страна на вратата. Нищо. Звъня пак. Тишина. Само гробищни влажни ухания и стоицизмът на моите червени токове.
Как можах да хлопна вратата? Но не се предавам и звъня. Не мога да повярвам - пак нагазих абсурда! Ама поне имам вкус.
Мъжът ми кърти напит и естетически изтощен от часовете словесни битки. Придърпвам кокосовата изтривалка на съседката върху стъпалата и сядам полека, щото боде. 3 след полунощ. Той спи дълбокия здрав сън на мъж, навършил 40, а аз седя по гол гъз на стълбището пред собствената ми врата.
Да се разблъскам и да се развикам не става, защото какво да обясня на съседката, жената на главния прокурор на републиката - защо в такъв вид по катеричка и с букет се опитвам да си вляза с взлом. Ужасът да не се изложа.
Да звъня дълго и дискретно ми се струва тъпо и изтощително.
Изведнъж съм ужасно уморена от това автоеротично насилие. Искам вече да махна този театър от мен и да си полегна. Последното, което си спомням, е усещане за босите ми крачета изпод светлосиня бархетна пижамка на зайчета.
Първи финал:
Прокурорът отива сутринта на тенис и ме сварва заспала в недотам изискана поза на собствения му кокос, завита с хризантеми бордо.
Втори финал:
Слизам пеша по стълбите надолу, защото асансьорът е повреден, и неизбежно минавам покрай охраната на шефа на парламента, който живее на втория етаж. Бодигардът ми дава връхната си дреха срещу свирка и така се добирам до майка ми, на която не знам какво й казвам.
Трети финал:
Слизам на етажа с охраната, където терористи в този момент отвличат шефа на парламента. Аз съм подаръкът в тази история и се превръщам в компромат. Първи страници на вестниците по корсет.
Четвърти финал:
Звъня в този палав вид на съседа от третия етаж, когото намирам за много секси, докато си изхвърля боклука, и стискам палци любовницата му да не е останала днес при него.
Пети финал:
Заметната в шинела на бодигарда, се завръщам при критичката и мъжа й, министър на тежката индустрия, които поне имат чувство за абсурд. Те ми дават тениска с надпис: Пипай ме и си лягаме заедно.
Шести финал:
Хвърлям се яростно с шутове и викове върху семейната врата, разбуждам цялата кооперация и когато започват да прииждат съседите, мъжът ми отваря вратата сънен, измърморва… а ти ли си и отива да си доспи…
Към обед се приближава към лицето ми дяволито и ме пита тихичко, абе аз сънувах ли снощи, или ми се стори, че ти беше в един по-особен вид, оо, сънувал си, му казвам и се обръщам на другата страна. Корсетът е прибран. Когато след години напускам съпруга си, започвам да го нося по дискотеките в комбинация с китайски дочен костюм за изкопни работи. Панталон, отдолу мъжки лачени „Прада“, а над всичко това корсет със свободни от чорапи крилца за жартиери.
Посмодернистично деструктуриране на фетиша!
Две парчета от жартиерите на този корсет висват на едно от огледалата в „Инсталация за огледала и хора“, която спретвам в галерия „Ирида“ - огледалото е с тъмночервена рамка с черни пера и злато за разкош. То и до ден днешен полюшва жартиери във вино бара на Веси Коева във Военния клуб, а третото жартиерче подарявам на водещия на предаването „Долче вита“, посветено на еротиката.
Четвъртото изчезва.
Като няма кой да я поеме право и сухо, тя се разтрошава еротиката и заразява с копнежи различни обекти, което всъщност е нейната сила: от присъствието само на единия жартиер да си представим останалите три.
Еротично е неизвестното!
Плодови географии:
Правите блюдо от плодове. Белени праскови, манго и личи са най-подходящи. Както и ягоди, малини, череши и пъпеш.
Нареждате внимателно парченцата по тялото на любимата/любимия и ги хапвате бавно. От време на време споделяте с любовния обект вкуса на плодовете.
Тази закуска действа освежаващо и изостря чувствителността на епидермиса.
Публикацията е осъществена със съдействието на поета Николай Атанасов.
|